UiPath RPA Helpdesk

RPA Konsulenthjælp Online Shared Screen

Velkommen til Compass UiPath RPA helpdesk. Som kursist på Compass åbne kurser har du efter endt kursus adgang til shared screen online RPA helpdesk med din RPA underviser.

Hvem har adgang til UiPath helpdesk?

  1. Kursister fra UiPath Practitioner og RPA Arkitekt, åbne kursushold. 3 måneders adgang fra kursus start. En named user fra UiPath virksomhedskurser
  2. Tidligere Compass UiPath kursister kan købe sid adgang. Se nederst for priser

Hvordan virker UiPath helpdesk

Du booker et RPA shared screen online møde med din UiPath konsulent. På mødet vil vi gennem spørgsmål komme frem til at forstå hvad der driller:

  1. Hvad forsøger du at opnå?
  2. Hvad er problemet?
  3. Hvad har du prøvet?

Ofte vil vi derefter henvise til et lille videoklip som du kan se flere gange for rigtig at forstå.

Hvem får jeg kontakt med?

Når du booker UiPath helpdesk får du kontakt med en teknisk dansk UiPath udvikler fra kontoret i København. Alternativt kan du anmode om kontakt med en RPA forretningskonsulent hvis det handler om organisering af UiPath initiativet.

  • Teknisk hjælp; Du får kontakt med en udvikler
  • Forretningsmæssig hjælp; En RPA forretningskonsulent

Helpdesk eller besøg af UiPath konsulent?

Spørgsmål; hvad er mest omkostningseffektivt; at jeg får konsulentbesøg hver gang UiPath robotterne driller eller skal ændres, eller online adgang til en UiPath konsulent shared screen? Det sidste er meget meget mere omkostningseffektivt.

Pris helpdesk

Adgang til UiPath RPA helpdesk er Kr. 6.000,- per måned for en named user. Adgang til helpdesk købes for 6 måneder ad gangen.

Hvordan får jeg adgang til UiPath helpdesk?

Helpdesk virker kun hvis UiPath helpdeskmodtageren (named user) er kvalificeret. Named user skal derfor have deltaget på et af kurserne;

  •  UiPath Practitioner 6 dage
  • UiPath Programmering 4 dage
  • UiPath Arkitekt 2 dage