RPA helpdesk

RPA udvikler hjælp online shared screen

Velkommen til Compass UiPath helpdesk. Som kursist på Compass åbne kurser har du efter endt kursus adgang til shared screen online RPA helpdesk med din RPA underviser.

Hvordan får jeg adgang til UiPath helpdesk konsulent?

  1. Kursister fra UiPath Practitioner og RPA Arkitekt, åbne kursushold, har 3 måneders adgang fra kursus start. En named user fra UiPath virksomhedskurser
  2. Tidligere Compass UiPath kursister kan købe sig adgang.

Hvordan virker UiPath helpdesk?

Du booker en Uipath helpdesk i menuen til højre, det vil være et online møde med en UiPath konsulent. På mødet vil vi gennem spørgsmål komme frem til problemets kerne, og i samarbejde producere en holdbar løsning:

  1. Hvad forsøger du at opnå?
  2. Hvad er problemet?
  3. Hvad har du prøvet?

Ofte vil vi derefter henvise til et lille videoklip, som du kan se flere gange for rigtig at forstå.

Hvem får jeg kontakt med?

Når du booker UiPath helpdesk får du kontakt med en teknisk dansk UiPath udvikler fra kontoret i København. Alternativt kan du anmode om kontakt med en RPA forretningskonsulent hvis det handler om organisering af UiPath initiativet.

  • Teknisk hjælp; Du får kontakt med en udvikler
  • Forretningsmæssig hjælp; En RPA forretningskonsulent

Helpdesk eller besøg af UiPath konsulent?

Spørgsmål; Hvad er mest omkostningseffektivt; at jeg får konsulentbesøg hver gang UiPath robotterne driller eller skal ændres, eller online adgang til en UiPath konsulent shared screen? Det sidste er meget meget mere omkostningseffektivt.

Pris helpdesk

Adgang til RPA helpdesk er Kr. 6.000,- per måned for en named user. Adgang til helpdesk købes for 6 måneder ad gangen.

Hvordan får jeg adgang til helpdesk?

Helpdesk virker kun hvis helpdeskmodtageren (named user) er kvalificeret. Named user skal derfor have deltaget på et af kurserne;

  •  UiPath Practitioner 6 dage
  • RPA/Uipath Programmering 4 dage
  • Kurserne UiPath Arkitekt 2 dage tilsammen