uipath support aftaler

Ring i dag og vi kommer i morgen

Tegn en RPA supportaftale. Ring i dag, og vi kommer i morgen. Og vær sikker på at dine robotter kører. Bliver dine robotter syge, så kommer vi dagen efter du ringer og gør robotten rask igen.

Hvem kan tegne UiPath RPA supportaftale?

Alle kan tegne en supportaftale.

Sikkerhed for hurtig hjælp?

Vi kommer dagen efter at du kontakter og. Du booker en konsulent i dag, og vi er hos jer i morgen. Mens vi er hos dig afregnes efter almindelig tid og materiale takst.

Hvor hurtigt kan jeg få hjælp?

Du booker en konsulent i dag, og vi er hos jer i morgen. Hvis muligt kan vi håndtere det med det samme online shared screen med en UiPath konsulent.

Hvem får jeg kontakt med?

Vores konsulenter er alle uddannet på DTU eller IT universitetet. De er teknisk dygtige, og de er alle certificeret indenfor UiPath. De fleste underviser også i brugen af UiPath på akademiets kurser.

    Helpdesk eller besøg af UiPath konsulent?

    Spørgsmål; hvad er mest omkostningseffektivt; at jeg får konsulentbesøg hver gang UiPath robotterne driller eller skal ændres, eller online adgang til en UiPath konsulent shared screen? Det sidste er meget meget mere omkostningseffektivt, og kan vi løse det på den måde vil vi tilstræbe det.

    Læs case om UiPath supportaftale 

    Læs case med UiPath supportaftale her.

    Support aftale

    Kontakt venligst akademiet for tilbud på supportaftale. Overvej hvor hurtigt du ønsker at Compass konsulenter skal kunne supportere jeres driftrobotter. Eksempelvis med 1, 2 eller 3 dages varsel.